Articolele de mai jos au aparut in presa clujeana si nationala in urma unor interviuri, comunicate de presa sau conferinte de presa avand ca scop mediatizarea expeditiilor cicloturistice internationale pe care le-am facut sau urma sa le fac. Pe langa popularizarea cicloturismului ca si turism alternativ pentru tineri, acest aspect al mediatizarii este singura "reclama" care o putem aduce generosilor sponsori, fara de care expeditiile nu ar fi avut asa un succes.
Incepand cu Expeditia "Transanatolia `98" a inceput o colaborare stransa cu postul local de radio CD Radio 92,8 FM. Am fost invitati la emisiuni inainte si dupa expeditie si in cursul ei aveam mai multe interventii telefonice in direct pe post. Timp de o luna inainte startului aparea de 3 ori pe zi un spot publicitar care invita sponsori si eventuali amatori la participarea activa la expeditie. In cazul "Transanatolia `98" s-au realizat 3 interventii in direct din Turcia.
Urmatoarea expeditie de amploare a fost "Scandinavia '99" unde s-au realizat 9 interventii in direct si 2 emisiuni pe post. Deasemenea a aparut si un spot publicitar, asemanator celui pentru Transanatolia '98.
Premergator expeditiei s-a realizat impreuna cu postul de televiziune national ATOMIC in cadrul emisiuni Hai-Hui o prezentare de 20 de minute a expeditiilor Transbalcanic `97, Transanatolia '98 si o descriere a proiectului Scandinavia `99. Emisiunea a fost realuata de mai multe ori.
Ultima expeditie, Transandina 2002-2003 a fost mediatizata cu sprijinul postului national de radio Europa FM unde s-a realizat un interviu telefonic din Chile si postului de radio clujean CD Radio care citea regulat mailurile trimise catre prieteni.Ziarul Monitorul de Cluj care a realizat un reportaj de doua pagini color.
Realizarea acestei pagini web este parte a angajamentului facut catre sponsori si doreste atat incurajarea altor tineri la realizarea unor asemenea ture cicloturistice cat si un MULTUMESC sponsorilor pentru sprijin.