deutsch english español

Informaţii utile

02.05.03, 15:22
SMS
Sunt în drum spre aeroport. Vă scriu mîine dimineaţa cînd ajung.

03.05.03, 10:50
Am ajuns cu bine. Cazat în centru ieftin şi curat. Sunt foarte transpirat şi ies la o plimbare. îmi place mult aici . Voi scrie mail seara.

03.05.03, 12:31
Seruvustok, scriu scurt, încă e prea repede să zic ce şi cum e, sunt fascinat. Templu hindus, lângă moschee şi biserică creştină. Umblă femei cu văl pe toată faţa, doar ochii li se văd, arabi, negrii şi combinaţii. Clădiri vechi, lucrate de umezeală şi timp.

04.05.03, 13:40
SMS
Na, tot in Mombasa sunt. Ma mai plimb pe aici, mananc bine si cum am zis, maine ma duc spre sud.

05.05.03, 8:40
Jambo, mi-am scos bani de la bancă, îmi cumpăr o sticlă cu apă şi plec de la hotel spre sud. Nu ştiu exact cum voi face, mă gândesc să mă opresc la Tiwi Beach, la vreo 30-40 km de aici, şi să stau o noapte cu cortul pe plajă. E ceva camping acolo. Ieri a fost la fel ca la voi, o zi cu mult mult soare. Aşa că mi-am luat o şapcă de arab. Pe la ora zece eram deja în pat ieri, m-am plimbat prin fiecare stradă din Mombasa de mai multe ori şi nu mai aveam unde merge. Mâine, sau poate dacă nu dorm la ocean atunci azi, voi trece în Tanzania. De acolo voi încearca să vă mai scriu. Nu ştiu când mai dau de internet şi cum va fi acoperirea pentru telefon. Dar încerc să vă scriu cu prima ocazie.

05.05.03, 12:00
SMS
Sunt cu cortulpe plajă. Sub palmieri-Tiwi Beach. Cu un francez. Mâine mă duc mai departe spre Tanzania.

07.05.03, 9:00
Sunt în Tanzania la graniţă şi aşteptăm ocazie spre Tanga şi Dar es Saalam. Totul ieftin şi ok.

08.05.03, 07:09
SMS
Bună dimimineaşa din Oceanul Indian. Sunt cu negustori pe un dah, o barcă cu vele tradiţională, spre Pemba. Am dormit în port pe vas.

10.05.03, 12:30
Sunt pe vapor spre Zanzibar. A fost foarte frumos până acuma. încerc să scriu mail azi.

10.05.03, 17:59
Salaam aleikum,
după o săptămână în Africa am ajuns azi după 6 ore cu un vapor pe insula Zanzibar (ţine de Tanzania). La început am stat 3 zile in Kenya, in Mombasa şi pe coasta de sud, 3 zile pe insula vecină din nord, Pemba. De 5 zile călătoresc împreuna cu un francez. Am stat mult prin sate, cu localnici şi copii şi pe plaje care de obicei le vezi numai în prospecte şi pe cărţi poştale. Am dormit în cort şi am mâncat peşte prăjit de noi la foc în faţa cortului. Poate reuşesc mâine să închiriez o bicicletă şi să mă dau până miercuri pe insulă - nu e mare, ca. 70 de km în lungine şi 25 în lăţime.
Internetul merge foarte încet şi încât stau in total doar 2 săptămâni, fiecare minut la internet e un minut pierdut..... vă salut şi povestim pe larg când ne-om vedea... :-) Plec la piaţă să mănânc iarăşi peşte.

14.05.03, 16:48
Salaam aleikum tinerilor,
sunt iarăşi în Zanzibar Town. Peste fix o oră şi 48 de minute pleacă vaporul spre Dar es Salaam. Ultimele trei zile au fost perfecte. Pe bicicletă am văzut, estul, nodrul iar azi vestul insulei Zanzibar. Ce mai, pe biţă printre palmieri de cocos, pe plajă cu nisip alb, printre plantaţii de orez şi banane, azi am făcut baie în ocean, apoi într-o pestera cu apă dulce şi în urmă cu 2 ore iarăşi în ocean. Azi nu mi-am luat tricoul pe mine, deşii am pus multă crema, e cam negru acolo..... na ja, mă asimiliez încetul cu încetul.
Păcat, sâmbătă dimineaţa deja zbor înapoi. :-( dar a fost iarăşi o altă experienţă, a meritat şi numai pentru aceste 2 săptămâni. Oricum, deja am planificat pentru viitor o tură pe aici, adică prin Africa de Est. Da de vine careva dintre voi cu mine.....

16.05.03, 09:51
SMS
Sunt în Kenia şi încerc să merg la plajă să mai fac o baie şi poate un surf.

16.05.03, 17:46
Sunt în Mombasa. Am mai făcut azi o baie în ocean, surf n-am făcut fiindcă a fost vânt prea tare. Aterizez la 18:30 parcă, pe la 10 seara cred că sunt acasă şi dau un telefon scurt.
Am mâncat nişte chifteluţe vegetariene cu un sos tare picant - mă cam ustură la burtă - a zis grasul de vânzător ceva de Ossama Bin Laden, n-am înţeles doar când am terminat de mâncat şi nu-mi simţeam gura.
Parcă mi se pare şi mai mistică Mombasa acuma, când m-am plimbat pe străduţele astea - foarte fain - şi ciudat să ştiu că în 24 de ore sunt iarăşi la Frankfurt...